Fru talman! Det är goda besked.
Jag vill också följa upp den fråga om Polen som ledamoten Catarina Deremar tog upp.
Polsk inrikespolitik är av förklarliga skäl väldigt komplicerad. Vi ska inte försöka förstå den, för det tror jag att väldigt få, inklusive polackerna själva, verkligen gör. Det är två väldigt olika krafter som styr i presidentpalatset i Warszawa och som leder regeringen.
Finns det några tecken i den ordväxling som har varit på ifrågasättanden från dem som leder regeringen, alltså Donald Tusk och andra, gentemot det ukrainska, eller kommer de huvudsakligen från presidenten och de högernationalistiska och populistiska krafter som har presidentämbetet i sin hand?