Jag noterar att talaren överskred sin anmälda tid med över 50 procent.
Alla som anmäler sig till talarlistan i tid har fri talerätt. Det är bara om man inte har gjort det som det finns en begränsning. Det finns alltså inget ”give and take”.
Jag noterar att talaren överskred sin anmälda tid med över 50 procent.
Alla som anmäler sig till talarlistan i tid har fri talerätt. Det är bara om man inte har gjort det som det finns en begränsning. Det finns alltså inget ”give and take”.