Fru talman! Jag vill tacka försvarsministern för svaret. Jag hoppas att vi slipper stå här om tre år och ha samma diskussion. Tack än en gång för svaret!
Fru talman! Jag vill tacka försvarsministern för svaret. Jag hoppas att vi slipper stå här om tre år och ha samma diskussion. Tack än en gång för svaret!