Fru talman! Ulf Kristersson har granskats av Aftonbladet för att ha låtit personer jobba på hans familjs egendom mot belöning i form av tillgång till hans nätverk.
Carl-Oskar Bohlin valde att i anslutning till korruptionsgranskningen attackera journalisten i sociala medier genom att svartmåla henne för saker som inte har med granskningen att göra.
Är den fria journalistiken viktig att försvara för statsrådet Bohlin? Ser han den som en del av det civila försvaret av Sverige?