Herr talman! Jag vill rikta ett stort tack till Centerpartiets ledamot Niels Paarup-Petersen.
Häromdagen tänkte jag faktiskt på att vi har jobbat ihop så länge att de som nu går ut nian föddes när vi träffades i arbetet för första gången. Så länge sedan är det! Jag vill inte på något sätt få oss framstå som äldre än vad vi är, men det är faktiskt sant.
Stort tack för gott samarbete!
(Applåder)